.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طاهايي در جلسه هم‌اندیشی با رسانه‌های استان ؛
دولت شرکت سهامی نیست/ از حریم رئیس جمهور دفاع می‌کنم
اگر قوه مجریه با مدیریت شرکت سهامی اداره شود نمی تواند در ایفای نقش اجرایی خود موفق باشد / دفتردار نماینده مجلس نیستم، بنده استاندار و نماینده دولت هستم./در زمان انتصاب مشایی به عنوان معاون اولی رئیس جمهور، مصلحت بر این قرار گرفت که وی در این مسئولیت نباشد و فرد دیگری جایگزین شد.

سید علی‌اکبر طاهایی به اتفاق جمعی از مدیران ستادی و اجرایی مازندران شامگاه سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که با محوریت توسعه مازندران برگزار شد، شرکت کرد.

استاندار مازندران در این نشست تحصیل رضایت جامعه را از رویکردهای رسانه‌ها برشمرد و گفت: این ماموریت رسانه‌ها باید با کمک مدیران اجرایی، عملیاتی شود.

http://www.ostan-mz.ir/images/stories/news/2892101341341888.jpg


من از حریم رئیس جمهور دفاع می‌کنم
استاندار مازندران به برخی تعامل‌های مدیران با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: دفتردار نماینده مجلس نیستم، بنده استاندار و نماینده دولت هستم.

طاهایی با اشاره به اینکه من از حریم رئیس جمهور دفاع می‌کنم، تصریح کرد: رئیس جمهور نیز به مصلحت‌هایی که از جانب رهبری تبیین می‌شود، پایبند است به طوریکه در زمان انتصاب مشایی به عنوان معاون اولی رئیس جمهور، مصلحت بر این قرار گرفت که وی در این مسئولیت نباشد و فرد دیگری جایگزین شد.


دولت شرکت سهامی نیست
استاندار مازندران درادامه این هم اندیشی با بیان اینکه مدیریت شرکت سهامی نیست و اگر قوه مجریه با مدیریت شرکت سهامی اداره شود نمی تواند در ایفای نقش اجرایی خود موفق باشد افزود: به احترام حفظ عزت مدیریت باید تلاش کرد که شرکت سهامی مدیریت را در کشور اجرایی نکنیم و قوه مجریه نیازی به شرکت سهامی ندارد.  قوه مجریه باید تصمیمات قانونی نمایندگان را اجرا کند.


** در حالی نشست هم‌‌اندیشی استاندار مازندران با مدیران رسانه‌ها برگزار شد که عمده مسایل به توسعه‌نیافتگی‌، هزاران راه نرفته و هزاران کار نکرده در مازندران اشاره داشته است.

به گزارش فارس، نشست هم‌‌اندیشی استاندار مازندران با مدیران رسانه‌های مازندران شامگاه سه‌شنبه در حالی برگزار شد که این نشست چهار ساعت به طول انجامید.

در این نشست نمایندگان و مدیران بیش از 50 رسانه‌ اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های محلی، هفته‌نامه و پایگاه‌های خبری تحلیلی مازندران و شمال کشور حضور داشتند.

به هر رسانه در این نشست پنج دقیقه وقت داده شد تا درباره مسائل توسعه مازندران اظهار نظر کند و پیشنهاد ارائه کند.

* ادای حق خبرنگار قدس در مازندران

نخستین نماینده رسانه که به ایراد سخنرانی پرداخت شیدالله احمدی سرپرست روزنامه قدس در مازندران بود.

وی در حالی این هم‌‌اندیشی را آغاز کرد که از ضرب و شتم خبرنگارش در شهرداری قائمشهر گلایه کرد و از استاندار مازندران خواست برای ادای حق خبرنگارش وارد عمل شود.

* کیفیت نان در مازندران جاماند

رستم دهقان سردبیر هفته نامه پژواک و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران نیز در این نشست پرداختن به مسایل زیرساختی را از مدیران اجرایی خواستار شد و گفت: عدم توجه به حقوق شهروندی، مردم مازندران را رنج می‌دهد.

وی با گلایه از برخورد مخابرات در قطع مشترکان بدهکار پس از چند روز از صدور قبض تلفن تصریح کرد: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که 35 درصد از تلفن‌ها پس از چند روز از صدور قبض و نپرداختن از سوی مشترک قطع می‌شود.

دهقان به نابسامانی بازار به ویژه نان اشاره کرد و بیان داشت: نان در مازندران گران شد ولی کیفیت ارتقا نیافت.

* رسانه‌های پیشنهادمحور

ایرج نیاز‌آذری مدیر پایگاه خبری سلام مازندران نیز در این نشست خواستار برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی تخصصی درباره مسایل توسعه مازندران شد و از طاهایی استاندار مازندران به خاطر احترام به رسانه‌ها تشکر کرد.

وی از رسانه‌ها خواست تا به جای انتقاد یک‌طرفه پیشنهاد محور باشند.

نیاز‌آذری با تاکید بر اینکه مازندران به تلاش جمعی نیاز دارد، اضافه کرد: ادبیات گفت‌وگو در مازندران باید بین خبرنگاران و مدیران نهادینه شود.

* وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه

محمد سلیلی مدیر پایگاه خبری رزمندگان شمال نیز وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه را خواستار شد و گفت: تمام ارکان جامعه باید برای بالندگی نظام اسلامی بکوشند.

وی خواستار افزایش بصیرت دینی و سیاسی در جامعه اسلامی شد و از رسانه‌ها خواست ارزش‌های اسلامی و دینی را اولویت اصلی کار خود قرار دهند.

* اشتراک‌های رسانه و مدیران

رضا تیموری مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی دریانیوز نیز خواستار تسریع در فرصت‌های شغلی در مازندران شد و گفت: پس از ایجاد فرصت‌های شغلی باید راستی‌آزمایی نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی به جایگاه مازندران در بخش مدیریتی در قواهای کشور اشاره کرد و بیان داشت: مازندران در حالی به این موفقیت سیاسی و مدیریتی رسیده است که همچنان توسعه‌نیافته است.

تیموری تصریح کرد: امروز نیاز داریم اشتراک‌های رسانه و مدیران روی یک میز قرار گیرد و مقدمات اجرایی شدن آنها فراهم شود.

* انعطاف‌ناپذیری مدیران مشکل‌زاست

فرامرز درخشنده سرپرست خبرگزاری ایلنا در شمال کشور نیز بر اجرایی شدن شعار سال تاکید کرد و گفت: بیکاری در مازندران در حالی در اوج خود است که رتبه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در کشور رتبه 23 است.

وی ابراز امیدواری کرد مدیریت جدید این اداره کل مشکلات این بخش را کمتر کند و نارسایی‌هایی سال‌های گذشته را جبران کند.

درخشنده اضافه کرد: انعطاف‌ناپذیری مدیران در اجرای قوانین یکی از مهم‌ترین مشکلات مازندران است.

* استقرار دفتر مجمع نمایندگان مازندران در استانداری

جابر معافی سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران نیز با تاکید بر اینکه جهت‌گیری توسعه مازندران هنوز مشخص نشده است به اضافه شدن بخش صنعت در مازندران اشاره کرد.

وی کشاورزی و گردشگری را دو جهت از جهت‌های توسعه مازندران برشمرد که همچنان با وجود استعداد بی‌شمار، مغفول مانده است.

معافی خواستار پیگیری تشکیل سازمان عمران سواحل و استقرار آن در مازندران شد.

وی از استاندار مازندران خواست برای بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگان مجلس، دفتر مجمع نمایندگان مازندران در استانداری مازندران مستقر شود.

* ساخت آلاچیق سنتی در کنار ساحل

عباس مهدوی مدیر پایگاه خبری گردشگرآنلاین نیز با اشاره به اینکه مازندران از قطار توسعه صنعتی عقب افتاده است، گفت: محصولات تولیدی عرضه شده که مورد مطالبه و نیاز گردشگران است، تولید مازندران نیست و این نقص بزرگ است.

مهدوی از نقادی برخی از مدیران استانداری گلایه کرد و خطاب به استاندار مازندران تصریح کرد: برخی از مدیران با شما همراهی ندارند.

وی با اشاره به جذب سرمایه‌گذار توسط مدیران خاطرنشان کرد: ساخت کارخانه کلوچه و ساخت آلاچیق سنتی در کنار ساحل، کار خیلی سختی نیست.

* صنعتی شدن تفکر و فرهنگ صنعتی می‌خواهد

محمدعلی روشن مدیر پایگاه خبری صنایع نیوز نیز در این نشست گفت: برای رونق صنعت در مازندران زیرساختی فراهم نیست.

وی اضافه کرد: صنعتی شدن تفکر و فرهنگ صنعتی می‌خواهد.

روشن با تاکید بر اینکه برخی از شهرک‌های صنعتی مازندران از نداشتن زیرساخت‌های اساسی در رنج هستند، گفت: برخی از شهرک‌ها از داشتن مخابرات و زیرساخت‌های آی‌تی محروم هستند.

* رویکردهای اعتقادی در مطبوعات مازندران کمرنگ است

حجت‌الاسلام عباسعلی بهاری مدیرمسئول روزنامه بشیر که سابقه نمایندگی مجلس را نیز دارد در این نشست گفت: رویکردهای دینی و اعتقادی در مطبوعات مازندران بسیار کمرنگ است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از نارسایی‌های مازندران باید توسط اصحاب رسانه پیگیری شود، خاطرنشان کرد: پیگیری مطالبات مردم باید در اولویت کاری رسانه‌ها قرار گیرد تا مسئولان نیز با رسانه‌ها همراه شوند.

برخی از خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها در نشست هم‌‌اندیشی، سوالاتی مطرح کردند که استاندار مازندران به آنها پاسخ داد.

استاندار مازندران در پاسخ به اظهارات برخی از خبرنگاران درباره احقاق حق خبرنگار روزنامه قدس در مازندران خواستار تشکیل کمیته بررسی این موضوع شد.

وی رستمعلی مسئول اداره روابط عمومی استانداری مازندران، واحدی مسئول بازرسی استانداری مازندران، نبوی مدیر حراست استانداری مازندران، کوشکی پیشکسوت مطبوعات، دهقان و برمکی از خانه مطبوعات مازندران را مسئول این کار اعلام کرد.

کمال رستمعلی مسئول اداره روابط عمومی استانداری مازندران در حالی اداره این نشست را به پایان برد که از اعزام حدود 70 خبرنگار و خانواده‌هایشان به عتبات عالیات طی هفته آینده با کمک خانه مطبوعات، استانداری مازندران و حج و زیارت استان خبر داد.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 تير 1391
آقاي استاندار شما اگر بعنوان دفتر دار نمايندگان محترم مجلس باشيد افتخاراست چون نمايندگان منتخب مردم هستند شما ادعاداريد كه كه مردم ولي نعمت هستند نمايندگان هم منتخب مردم شريف هستند .منظور شما دولت سهامي خاص نيست يعني نمايندگان از شما در انتصابات از شما سهم خواهي مي كنند .ولي متاسفانه شما اصلا نمايندگان را بحساب نمي آوريد.اگر براي آرائ مردم ارزش قائل بوديد .بعداز 5دقيقه عزل شهردار حجازي بلافاصله باري ايشان حكم صادر كرديد اين كار يعني چي؟حتما" بايد نمايندگان مجلس ازحق قانوني مردم شهرشان دفاع كنند اگر چنين نباشد خلاف واقع است.؟فعلا"بخاطر تزلزل موقيعت شغلي نياز داريد از دولت دفاع كنيد.
ehsani 14 تير 1391
آقای استاندار تو هر نشست یا جلسه ای می ره نامه ها رو پاراف می کنه و قرارهایی می گذاره که اصلا به نتیجه نمی رسه ...آقای استاندار وقتی روی نامه ای دستور می دید و قرار مشخصی با افراد می گذارید لطفا به آن عمل کنید ...
غ÷ل÷ 14 تير 1391
عمو باید بار سفر ببندی بری با این حرفا هئیت دولت ...
نا شناس 14 تير 1391
شما فقط برای سخرانی ها بخدا خیلی مفیدی ولاغیر 2 خوب حا ل نماینده شهر سا ری راگرفتی ان نماینده راکه من می شناسم شما رازمین خواهد زد
نا شناس 14 تير 1391
درصورتيكه دولت سهامي عام و خاص نبود كه خيلي از شما استاندارها بايد بازنشسته ميشديد.(استاندار از استاني به استاني منتقل ميشود ولي بازنشسته نميشود.قانون ‏nام نيوتن)
نا شناس 14 تير 1391
شما اگر دفتر دار نماينده نيستي جه طور با هماهنگي نماينده قبلي نوشهر وچالوس ،با اين همه نيروهاي مخلص وكاربلد ومتخصص امور بهزيستي يك ليسانس الهيات را كه بچه محل شماست مدير كل كردي؟؟؟؟؟
نا شناس 14 تير 1391
مگر شما استاندار شدید نباید از نماینده ها مشورت بگیرید آقای استاندار نماینده تمام کارهایی که شما اجرا می کنید را وضع کرده بنا براین شما موظف هستید از آنها راهنمایی بگیرید نماینده ها هم خودشان بلدند کارشان را چگونه انجام دهند شما اگ قرار است سر دفتر یا هر چیز دیگر نباشید لازم نیست سیاسی و رسانه ای کنید می توانید مستقل باشید
نا شناس 14 تير 1391
استاندار طاهایی : من از این موضوع بی اطلاع بودم ، شخصاً پیگیری خواهم کرد



بحرگرد در این نشست به تغیرات بی رویه کاربری در سطح استان اشاره داشت و یاد آور شد : ادامه این روند نسل های بعدی را به طور جدی با چالش روبرو خواهد کرد .




نشست هم انديشي استاندار مازندران با مديران رسانه هاي استان عصر روز سه شنبه 13 تیرماه در سالن اجتماعات استانداري مازندران با حضور تمامی رسانه های خبری این استان برگزار شد و مدیران رسانه ها انتقادات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر شدن توسعه مازندران اعلام داشتند.

مدیر پایگاه خبری تحلیلی "روبه شادی" در این نشست ابتدا همدلی بعضی از مدیران با سیاستهای دولت و استاندار را کمرنگ توصیف نمود و گفت : متاسفانه بعضی از مدیران کل و مدیران شهرستانی بیشتر در خدمت افراد سیاسی و متصل به نمایندگان مجلس قرارا دارند تا به فکر توسعه حوضه کاری خود و خدمت به استان .
بحرگرد در این نشست به تغیرات بی رویه کاربری در سطح استان اشاره داشت و یاد آور شد : ادامه این روند نسل های بعدی را به طور جدی با چالش روبرو خواهد کرد .
وی هم چنين با انتقاد از آمار ارائه شده از سوي برخي دستگاه ها، تاكيد كرد: استاندار يك گروه را مامور بررسي آمار دستگاه ها كند.
مدير پايگاه خبري روبه شادي با اشاره به اينكه بيش از نيمي از جمعيت استان را روستاييان تشكيل مي دهند، خواستار توجه بيشتر مسوولين به ورزش روستايي شد.
وي اظهار داشت: ورزش مانع بروز بسياري از آسيب هاي اجتماعي و مشكلات خانوادگي مي شود و اگر اين امر با توجه بيشتري روبرو شود به مرور شاهد كاهش مشكلات خواهيم بود.
مدير سايت روبه شادی مازندران وضعيت امروز ورزش در مازندران را نامطلوب توصيف كرد و خواستار پي گيري مجدانه استاندار در اين زمينه شد.
بحرگرد که خود از ورزشکاران با سابقه و عنوان دار در استان می باشد در همین راستا گفت : متاسفانه ورزش روستایی این استان در بلاتکلیفی کامل بسر می برد و مدت چهار سال است که بدون حضور رئیس اداره می شود و تا این لحظه هیچ کس هم پاسخگو نبوده است .
مدیر پایگاه خبری "روبه شادی" در این نشست به استاندار گفت : کسب 11 سهمیه از سوی ورزشکاران برای المپیک نمی تواند مختص به یک مدیریت چهار و یا پنج ساله باشد بلکه یک دهه فعالیت حرفه ای را طلب می کند اما بعضی افراد با سوء استفاده از این موضوع به نفع خود می خواهند وضعیت نا بسامان ورزش این استان را از شما مخفی نگاه دارند .
وی همچنین در خاتمه یاد آور شد : در هیچ شعاری نوشته نشده است ساخت کارخانه دشمن اعتیاد است ، بلکه تاکید شده است « ورزش دشمن اعتیاد است » که متاسفانه اگر آماری از پنج سال اخیر اعتیاد در روستا ها جمع آوری شود بی توجه ای به ورزش روستایی مازندران برای همه آشکار خواهد شد .
بحرگرد نامه ای که دلسوزان ورزش استان برای وزیر و استاندار نوشته بودند را تحویل طاهایی داد و استاندار گفت : از این موضوع بی اطلاع بودم ، شخصاً پیگیری خوام کرد
یاد آور می شویم آخرین مجمع انتخابات این هیات پس از چهار سال و چند دوره کنسل شدن قرار بود در 8 خرداد امسال برگزار شود که باز به دلیل نفوذ بعضی از افراد سیاسی این مجمع برگزار نگردید !!
salimi 14 تير 1391
من از حریم رئیس جمهور دفاع می‌کنم ؟؟؟؟؟!!!!! خوشم میاد هواشناسیت بسیار عالی ؟؟؟؟!!!! هیچ وقت یادم نمی رود چنان در دوران چپی ها افراطی حمایت میکردی ، در رمان هاشمی چنان بی مهابا از ایشان حمایت میکردی ؟؟؟!! الان هم پشت پا به گذشته برای باقی ماندن در پست ها مجبورید از آقای دکتر احمدی هم حمایت کنی تا همچنان بر مسند باقی باشدید؟؟؟؟!!!! نون به نرخ روز خوردنت واقعا عالیه ؟؟؟!!! بنده چون از اولی که در تنکابن به سمت رسیدی تا بحال می شناسمت
نا شناس 14 تير 1391
قانون بقای استاندار ما در تمام دولتها ... عین الدوله ...
شریعت 14 تير 1391
آقای استاندار دفتر دار بودن نماینده یعنی چه مگه یادتون رفت برادر خانوم و خواهر خانوم یک نماینده را یکی در فنی و حرفه ای و دیگری را در بیمارستان امام مدیسر کردی-کم به این دو سازمان ضرر زدی حالا همان نماینده بهت نامه می زنه و بهت میگه دموکراسی را رعایت کن-اگر دموکراسی رعایت می شد در فنی و حرفه ای اینچنین دست به غربال مدیریتی نمی زدند و قوی ترین مدیران استان را حذف نمی کرد-شما یک گروه را بفرستید فنی و حرفه ای بررسی کنن ببینید عملکرد شما و توافق با یک نماینده مجلس چه فاجعه ای را به بار آوردید-قانون بقای شما مبارزه یا این ناکارآمدی هاست تا خاطذه خوبی از شما باقی بماند و گرنه ما روزهای حسرت شفقت و دیگران را می خوریم
نا شناس 15 تير 1391
طاهایی وقت رفتن است . به ریاست جمهوری هم نامه میزنیم .
نا شناس 15 تير 1391
به راستي كه باوجود نماينده هائي باتفكراتي اينچنين بايد بابي جديد درخصوص استقلال قوا دراين مملكت وبويژه درمازندران وبخصوص درساري بازكرد .به راستي دلايل عقب ماندگي مازندران طاهائي است يا.....
نا شناس 15 تير 1391
آقای معافی گویا در خصوص بلاتکلیفی ورزش روستایی استان که بحث داغی هم در این نشست شده بود را فراموش کردند در این گزارش خبری اشاره کنند ! شاید به دلیل حضور آقایان معافی در ورزش سانسور کرده اند !
رضا 15 تير 1391
کسی که در زمان تصدی چهار دولت متفاوت و با جهت گیری های مختلف استاندار و یا چیزی شبیه به آن را بدست می آورد و از هر جهار دولت حمایت می کند . . . .
نا شناس 15 تير 1391
با اين نماينده هاى معامله گر اميدى به تغيير استان نيست
نا شناس 15 تير 1391
بیمارستان امام که کلی امکانات گرفته و داره ساختمان میسازه . چرا بعضی ها حرف مفت میزنند . ما بچه ساری هستیم و داریم میبینیم داره فعالیت میشه . حالا فنی و حرفه ای رو نمیدونیم چه خبره . استاندار فقط حرف میزنه و کار بلد نیست .کدام پروژه را برای ساری امثال تعریف کرده ؟؟ یک پروژه بزرگ را نام ببرد . پروژه سایپا شمال رو هم که با پیگیری شجاعی انجام شده است را رها کرده . در حق هم استانیت خیانت نکن طاهایی .
نا شناس 15 تير 1391
تازه دارم به نتیجه میرسم استاندار غیر بومی بهتره .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.